Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
torsdag 18 april 2013
NU-sjukvårdens ledning får svidande kritik. Med all rätt!!!!!!!!! Med tanke på vad ni gör och har gjort med våran verksamhet. Jag har nämnt det i bloggen. Veckovis/dagligen står det i tidningen om våran verklighet. Men vad händer? Varför märks det inte? Varför blir det inte bättre?

Skönt att konsultföretaget Ekan AB tycker läget är allvarligt redan 2013. Grattis till eran fantastiska framförhållning och förmåga att uppskatta verkligheten. Det har vi tyckt sedan man räknade bort orden PATIENT, PERSONAL och ANHÖRIGA och numera endast tycker det är vettigt att tillfredsställa följande ord:

BUDGET!!!!!!!!!! (= nackskott)

Läs artikeln om NU-sjukvårdens svidande kritik här!
http://bohuslaningen.se/nyheter/bohuslandal/1.2057703-nu-sjukvardens-ledning-far-svidande-kritik

(Skall även här tillägga att min arbetsplats är något över det vanliga. Det är nämligen rätt svårt att servera kritiskt sjuka patienter gratis intensivvård i korridoren. Därför har vi inte för lite personal eller för mycket patienter. Vården i sig skall vara gratis (eftersom vi har gratis riks-sjukvård i sverige) men det är inte som en vårdavdelning. Alltså är min arbetsplats även i detta sammanhang helt fantastisk!).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter