Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
fredag 26 april 2013
Har ni sett det nya programmet på tv4 med David Hellenius? Det är iofs så att alla avsnitt redan har sänts på tv, men jag pratar naturligtvis om programmet "Helt sjukt". En mycket bra programserie där man varje vecka talar om olika problem/hälsorisker/bekymmer i det vanliga samhället. Kändisar bjuds in i programmet för att prata om sitt liv som överviktig, alkoholist, missbrukare, anorektiker etc. Till sin hjälp har han en läkare och en psykolog när de redovisar hur man tar sig ur sitt problematiska liv och arbetet mot ett normalt liv tillsammans med de risker som följer om de fortsätter.

Jag har sett alla programmen och tycker det var en mycket bra serie över lag. Det ligger helt i tiden att prata om sådana saker offentligt för att ungdomar ska förstå att kända personer också är människor. Att ingen är perfekt och att man i många fall vet ganska lite om varandra. Det är bra att problemen lyfts till ytan och även att det framkommer metoder för hur man upptäcker dem hos människor i sin närhet och hur man tar sig ur dem. Har ni inte sett programmen så tycker jag ni skall göra det.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter