Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
lördag 1 oktober 2011
Kollade på för ett par timmar sedan på "The 90's - ett försvarstal" med Henrik Schyffert. En monolog som baseras på några klassiska saker från 90-talet med en fantastiskt fin och tänkvärd slutkläm under sista halvtimman som knyter samman påsen från den föregående timman. Den ger åhörarna en aha-upplevelse och en förståelse för verkligheten enligt dem exempel som Schyffert tar upp under programmet. Skratt blandas med allvar, och det är just det som själva monologen går ut på; att kunna skilja på dessa saker och göra det på rätt sätt. Att växa som människa och bli starkare. Att våga stå för sina val.

Jag tycker detta var ett mycket bra program som jag rekommenderar er alla att kolla på. Vissa delar kan kännas lite sega, men dessvärre är dem helt nödvändiga för att man skall förstå slutklämmen på den sista halvtimman. Det är då allt faller på sin plats... Se den, det är helt klart värt det!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter