Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
tisdag 1 december 2009
Igår avslutades ännu en enkätundersökning på min högt validerade blogg. Denna gång om åsikter som rör julen. Det är sammanlagt tre personer som har röstat och jag får därmed tacka mig själv och de två andra som har röstat för att vi deltog! Förhoppningen är forfarande att det ska bli fler ännu personer som deltar för att få fram ett mer intressant, roligt och sannorlikt resultat. På ett antal frågor fanns ett mer samstämmigt svar då två personer av tre (66%) tyckte samma sak. Till er som aldrig röstat någon gång på denna blogg eller som inte kommenterat ett enda inlägg jag har skrivit, även om ni haft en åsikt - börja med det. Posted by Picasa

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter