Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
onsdag 15 juli 2009
I skrivande stund har halva juli redan passerat, jag har varit i Grekland och haft sommar-uppehåll från fotbollen. Några blogginlägg har det dock inte blivit, hoppas ni ursäktar kära läsare. Hur som helst har ännu en enkätundersökning avslutats, med ett oavgjort resultat. Jag sjäv föredrar hällre en vit jul än en solig midsommar. Utan snön är det ingen riktig jul, och då snackar vi snö hela december-januari-februari och inte bara lite småflingor på juldagen. Säkerligen är detta också lite av en säsongsfråga, då det är sommar nu vill väl de flesta ha sol och inte massa regn. Visst, det vill jag också. Sill och potatis kan man dock äta även om det regnar. Dansar runt midsommarstänger gör jag inte längre och midsommarpartyt blir troligtvis lika lyckat under taket som under bar himmel! Ska försöka få till lite fler inlägg nu innan hela juli har gått, men som sagt så släppte jag bloggen under min välförtjänta semester i Grekland! Den resan kommer jag leva länge på! Det var längesedan jag hade så roligt. Posted by Picasa

1 kommentarer:

Instämmer till fullo!

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter