Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
måndag 20 juli 2009

Efter att ha fått höra mycket positivt av min moster och så småningom från min mamma om den så kallade Yantramattan, så tänkte jag att jag skulle prova själv också.
Mina första minuters upplevelse var outhärdlig smärta i ett par minuter. Min andning ökade och det kändes omöjligt att slappna av, vilket är en naturlig reaktion vid smärta.
Efter ett par plågsamma försök att slappna av under ungefär 5 minuter så gick det bättre och bättre.
En känsla av värme spred sig genom kroppen och förde med sig välbefinnande och en stark avslappnande trötthetskänsla.
Nu har jag själv köpt mig en matta och använde den för första gången idag, totalt sett andra gången i mitt liv.
Det känns väldigt bra måste jag säga, efter en stund, då den värsta smärtan lagt sig och de andra effekterna kommer.
För dig som är mer intresserad av detta, kan jag säga att det är helt klart värt ett försök!
På denna hemsidan finns lite information och historik om mattan: http://www.yantramattan.se/

Den fungerar som akupressur som stumulerar kroppen att bilda endorfiner, kroppens eget smärtstillande och välbefinnande hormon. Spikmattan kan köpas på exv. Hälsokostaffärer. Posted by Picasa

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter