Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
tisdag 7 juli 2009
En vecka går rätt fort. Speciellt när man har roligt, och det tycker jag verkligen att vi har haft! Trevligt sällskap och en fin grekisk partykultur, miljö och delikat mat med mera, med mera. Jag är oerhört glad över att dels ha blivit tillfrågad att följa med och även att jag gjorde det. Det rådde i och för sig ingen direkt tvekan över att hänga med, men ändå. Har värsta uppåttjacket nu faktiskt!
Som sagt så var det väldigt roligt och det hade faktiskt varit mycket skönt att få stanna en vecka till med de goa människorna på Zakynthos!
Hur som helst blev inte så fallet, då jag och en lagkamrat hade bokat endast en vecka, medan det reserande resesällskapet har ännu en vecka till framför sig.
Ska bli intressant att se om de har något att berätta om när de kommer tillbaka som vi andra två har missat.

En liten nackdel kan jag tycka, förutom att vi bara stannade i en vecka, är den begränsade tillgången till riktigta "paradisstränder" om jag får uttrycka mig så. Utflyckterna vi var med om var lätträknade och med en vecka till i Grekland hade vi säkert hunnit med lite mer än så. Jag är i alla fall väldigt glad över att det hela blev så lyckat. Att jag haft en välförtjänt och härlig semester med trevliga människor! Ser redan nu fram emot den omtalade återträffen som vi pratade om att göra för att kolla på bilder och liknande.

Än en gång, ett stort tack för en grymt härlig resa och ett trevligt sällskap! See ya! Posted by Picasa

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter