Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
onsdag 15 maj 2013
Som många av oss redan vet har Jesus kommit! Inom sjukvården alltså. Jag talar förstås om Arvin, läkaren som offentligt VÅGAR berätta om helvetet vi viskar alla viskar om bakom chefens rygg på kafferasterna i personalmatsalen, men inte har stake nog att göra något åt det. Att trotsigt vägra det som man ogillar, som går emot legitimationen som sjuksköterska eller annan vårdpersonal. Lyssna på denna länken och hör hur mannen i våra hjärtan betalar om våran vardag offentligt för att vi alla ska få det bättre. Tillsammans har vi alltid varit starka men ingen har vågat vara tillsammans förens nu.Ge honom er kärlek!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter