Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
söndag 12 maj 2013
Äntligen är alla artister till årets Knorrfest i stort sätt helt klara! Dagen för denna fantastiska hårdrocksfestival är 3 Augusti. Återkommer med tider och spelschema när det är helt fastställt. Likaså vad gäller biljettpriser och biljettbokning. På länken nedan kan du läsa vilka band det är som i huvudsak kommer att lira:
http://ttela.se/nojekultur/musik/1.2149776-banden-klara-till-sommarens-knorrfest

Dessutom är mitt band Ravaged med i en musiktävling där ett liveframträdande (finalen) äger rum på Göteborgskalaset samt tre dagar i Svenska Grammofonstudion och promotionhjälp av Ebba Lindqvist till ett värde av 30.000 SEK! Alltså ett mycket bra pris och en riktigt bra promotion-tävling över lag. Vi i bandet ber er läsare därför att gå in på nedstående länk och rösta på oss! Dela gärna med dig av länken till dina polare. Tack för ditt stöd! Det betyder mycket för oss!
http://scen.gp.se/Bidrag.aspx?id=31

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter