Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
måndag 6 maj 2013
Har kollat igenom en kortserie på tv4play som heter "snurra flaskan". Den handlar om ett kompisgäng som helt enkelt skall snurra flaskan och den som blir "träffad" får ett pinsamt/skämmigt uppdrag ett genomföra, som i många fall ger den utsatta ångest. Uppdragen i sig är ganska korta, men många av dem är faktiskt riktigt roliga att kolla på. Dock skall man komma ihåg att det är ett ganska töntigt program överlag, men som sagt var så finns det några gobitar. Varje avsnitt är omkring 10-12 minuter och inkluderas av ett par olika uppdrag.

Personligen har jag svårt att förstå en av killarna i gänget som är med i programmet för att bli "kändis" och komma in på krogen och sånt. Han är nog en idiot. Sedan finns det en kille som heter Klas som aldrig behöver göra några uppdrag och det konstigaste av allt är att vissa människor i gruppen behöver inte ens vara med varje gång flaskan snurras.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Archives

Mina andra boggar

Etiketter