Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
lördag 14 juli 2012
En film som handlar om en kvinnlig författare som likt många andra skräckfilmer och rysare bosätter sig i en ensam stuga ute på landet, mitt i skogen och bortom allt civiliserat liv.
Detta är en ganska brutal och kvinnoförnedrande film till en början, men som man säger; Hämden är ljuv! I Spit On Your Grave. Mot slutet blir den lite mer brutal, fast åt andra hållet. Hyfsat sevärd film tycker jag. Varför bar hyfsat, för att det inte är riktigt min kopp av te som man säger, men den är ändå så att man kan kolla på den.

Betyg 2,5.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter