Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
lördag 5 februari 2011
Då är det dags för den första spelningen någonsin med Ravaged med mig som basist! Det är inte vilken spelning som helst, utan nämligen ett live-framträdande under den årliga och omtalade 24-timmars spinningen som äger rum i Trollhättan. Tävlingen går till som så att man anmäler ett lag om minst två personer och så kör man oavbruten spinning i 24 timmar. Det är som en slags stafett där man byter lagmedlem på cykeln varje timme då nästa pass i tävlingen börjar. Passen är kategoriserade i olika svårighetsgrader och så vidare. Kommer inte gå in närmare på själva tävlingen, utan den får ni läsa mer om på deras hemsida om intresse fortfarande finns.

Musiken är över lag upp spelad på stereo, frånsett den timme då vi i Ravaged ska stå för underhållningen i form av en timmes live-framträdande av ett antal välkända hårdrocks-covers samt två egna låtar. De som har möjlighet att lyssna och titta på oss är alltså egentligen endast dem som är funktionärer och deltagare i tävlingen. Personligen tycker jag att det ska bli riktigt kul att lira som underhållning i en timmes spinningprogram. Lite udda, originellt och coolt.
Dock kommer det troligtvis finnas en och annan bild från evenemanget och kanske även en och annan filmsnutt! I övrigt hoppas jag ni håller tummarna för oss.

För mer information, läs vidare på arrangörens sida om evenemanget: http://www.aktivitetssida.se/24timmars/

Klicka på länken nedan för att komma direkt till evenemanget och lägga till det i din egen kalender!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter