Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
måndag 10 januari 2011

Inhandlat fakta och omdömen om diverse olika föremål som jag har köpt genom åren.

En smula oseriöst inlägg där den största tyngdpunkten inte ligger i gorvt allvar, utan är lite oseriöst upplagt.

Fritid/semester saker som inträffar på min övriga tid, såsom fritidsaktiviteter eller semester.

Högtider allt som har med julen, påsken och midsommarafton att gör, för att nämna några få högtider.

Reslutat av undersökningar som jag tidigare haft här på min blogg. Vad tyckte ni läsare om olika saker?

Topplistor topplistor och rankningar av olika saker, såsom låtar och Arsenals spelare exempelvis.

Omdömen från bland annat fotbollsmatcher, TV-program, fotbollsmatcher, spelare och olika artister.



Mina andra boggar

Etiketter