Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
måndag 10 januari 2011

Fotboll alla inlägg som har med fotboll att göra finns här.

Arsenal info om lagets alla framgångar och motgångar med bland annat omdömen om matcher och spelare.

Artistporträtt målar upp information om diverse artister och kändisar av olika slag samt mina åsikter/tolkningar om dem och deras yrkesverksamma område.

Champions League den största internationella fotbollsturneringen på klubblagsnivå måste självklart följas noga.

Landslaget åsikter om prestationer från våra exempelvis Svenska andslag, matcherna, turneringarna och tränarbyten.

VM den största tävlingen för landslag får såklart en del i min blogg med alla smaskiga detaljer.

Premier League fakta om den enligt min mening allra roligaste internationella fotbollsligan att följa.


Ishockey inlägg som relateras till ishockey, matcher, spelare och olika föreningar.


Mina andra boggar

Etiketter