Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
fredag 25 juni 2010
Nu är enkäten avslutad för vilket lag som ni tror ska vinna 2010-års VM-turnering i Sydafrika. Eftersom det hade blivit en väldigt omfattande undersökning att göra det möjligt att rösta på vilket land som helst, hade hela min blogg blivit täckt av olika kanditater till VM-guldet. Därför valde jag att endast skriva upp de länder som på pappret har bäst trupper och ett par jokrar. För att komplettera detta så fanns det en möjlighet att rösta på alternativet längst ner, "Inget av ovanstående/Annat land", som för övrigt faktiskt fick en egen röst!
Hade vart kul om du som lagt denna röst kunde lägga till en kommentar om vilket land du helst skulle se som segrare!

Som synes av resultaten är det fler personer som röstat i denna undersökning än vad som någonsin inträffat, vilket jag får tacka för. Fler kommentarer om trupperna, resultaten, prestationerna och turneringen är verkligen välkomna som vanligt.
Segrare i denna tävling blev Spanien, som även dem enligt pappret har en riktigt bra trupp och med Italien och Frankrike redan utslagna är väl ingenting omöjligt, eller vad säger ni?!

Trevlig Midsommar Alla Trogna Läsare, samt alla ni andra, och på återseende! Posted by Picasa

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter