Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
söndag 13 september 2009
Så har ännu en säsong av Idol dragit igång. Jag har sedan länge slutat förvånas över att det finns väldigt många tondöva människor i Sverige (läs melodifestivalen), liksom alla de som endast kommer dit för att visa upp sin dumhet, genom att skämma ut sig för hela svenska folket. Dessa personer vill säkert mest bara ha uppmärksamhet, vilket gör att det inte är värt att kommentera alla deras värdelösa uppträdanden i en blogg.
MEN det som gör hela grejen med idol mer intressant är alla de få männsikor som faktiskt kommer dit för att de kan och vill komma någonstans och som dessutom hör att de sjunger och spelar rent. Personligen blir jag lätt illamående när jag hör någon sjunga eller spela falskt. Stackars juryn!

Däremot måste jag bara blogga om ännu en super-tönt som har sökt till idol. En liten kille som tror att han är den nästa Darin och i stort sätt redan fått skivkontrakt utan att behöva öppna munnen. Synd bara att han är så kass! Helt värdelös!
Det som är mest synd är att han varken hör det eller har IQ nog att förstå det själv. Sedan är det även tragiskt att alla människor som han känner formodligen är lika tondöva de, eftersom de låter honom tro att han är en fantastisk sångare...
Han är inte bara lika divig som 37 personer och tror sig vara bäst i världen. Han suger dessutom, och det riktigt rejält, precis som så många andra. Jävla sopa!
Visst kan man säga att man är duktig på något, MEN då ska man faktiskrt vara det också och dessutom vara ödmjuk. Här har vi alltså ett praktexempel på en typisk självupptagen, egoistisk diva som tror att universum kretsar runt honom.
Sjävlupptagna människor och divor är som bekant bland det mest tröttsamma jag vet. Jag unnar dem inte ens någon framgång så länge de inte kan vara ödmjuka.
L - O - O - S - E - R - !
http://www.youtube.com/watch?v=hT40WM9kJS0

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter