Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
tisdag 27 januari 2015

Hej alla trogna bloggläsare!

Det har nu gått åtskilliga veckor utan att jag har skrivit något i bloggen, då jag inte haft något direkt intresse av att skriva något och den har helt enkelt legat i skuggan i mina tankar ett bra tag. Har knappt ens tänkt på att jag har en. Dock ska det bli ändring på detta nu!

I år är det tänkt att jag skall börja gå vin-provningskurser, vilket ni kommer kunna följa i min blogg VinSmakaren och så kommer även Grilldagboken att fortsätta utvecklas under året. Hoppas dessa kan bli mer seriösa nu och bättre uppdaterade! Följ dem gärna redan nu!
http://vinsmakaren.blogspot.se/
http://grilldagboken.blogspot.se/

Nåväl. Detta inlägg gäller en ny spelning med mitt band Ravaged som kommer äga rum i mitten av Februari. Då majoriteten av mitt band anser det vara meningslöst att ha en svensk blogg bara för att man har en handfull fans (kompisar!) i världen som inte förstår svenska, så är denna blogg tyvärr borttagen. Eftersom vi i sverige har yttrandefrihet enligt grundlagen så har jag tänkt att fortsätta blogga om bandet, men det kommer istället att bli här, i denna bloggen.

Ravaged skall alltså lira på fredagen den 13 februari i N3s lokaler borta på Nohabsgatan 15 i Trollhättan. Parkering finns där. Det är en enklare form av "festival" där fyra band sammanlagt kommer uppträda under kvällen. Varje band har 30min på scen och det kostar 50:- att komma in per person. Dessutom är det drogfritt, vilket innebär att man inte får intaga alkohol eller liknande på området. Däremot menar bandet att det troligen kommer att bli förfest och utgång efter spelningen!
Läs och följ det officiella facebook-eventet för mer info. Tack på förhand, vi ses där!

https://www.facebook.com/events/710941912355619/

Spelschema:
19.00 insläpp
ca 19.30 - 20.00 Ravaged (kanske skjuter start tid 10 min)
20.15 - 20.50 Vengha
21.05 - 21.50 Circle of Conspiracy
22.05 - 22.50 Electric Earth



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter