Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
onsdag 11 maj 2011
Något av det mäktigaste jag vet är saker som är gamla, antika och har en historia bakom sig. Det blir en väldig massa saker egentligen att räkna upp, med tanke på hur många saker som finns i världen. Ju äldre och mer antikt ett föremål är desto längre och mer händelserik är dess historia. Det är alltså historian som är det intressanta, eftersom du själv aldrig kommer kunna se den från början till slut. Den här gången är det dags att fokusera på gravstenar och kyrkogårdar, som är en sådan plats med gamla stenar, gamla lik, splittrade minnen, sorg och kärlek. Ett så mäktigt och känslofyllt område där människor i århundraden har gravts ner och begravts. Därför är det så coolt. Skall här bygga vidare på mitt tidigare inlägg "Names" genom att fortsätta lägga upp ett antal bilder på udda gravstenar som jag hittat på Internet. Bedöm själva och skriv vad ni tycker:



















Bilderna är hämtade från nedstående hemsida:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter