Prenumerera!

Ravaged på Spotify

Ravaged på Spotify
Klicka på bilden för att lyssna på mitt band

Klicka på bilden för att komma till våran officiella hemsida!

Populära inlägg

GILLA PÅ FACEBOOK GENOM ATT KLICKA HÄR! Instagram Echoes Of My Thoughts Följ min blogg med Bloglovin

Kontakta mig

Namn

E-post *

Meddelande *

Kommande gig med Ravaged

Roon Don L. Lee. Använder Blogger.
lördag 30 juni 2012
Äntligen var det då dags att se den nya Hamilton-filmen I Nationens Intresse med favoriten Mikael Persbrandt. En herre som i alla avseenden är en duktig skådespelare, framför allt i polis-roller, men även annars också (tänker i skrivande stund på filmen Alla Älskar Alice, som är mycket sevärd och lärorik, framför allt om hur skillsmässor skall, kan och inte bör utspela sig!).

Då åter till filmen, som visade sig vara en riktigt bra film, med otroligt mycket spänning, framför allt mot slutet. Dock kan jag önska att det vore mer action i den än bara mindre "Cat-fighter" och slut-scenen med bomb-bältet och hotellrummet är lite väl basalt uppbyggd måste jag bara tillägga. Annars tänker jag inte avsluta så mycket mer om filmens handling (precis som vanligt) för att inte avslöja för mycket och svalka intresset för er att se den, eller att helt avskräcka er så att ni inte ens tar er tid att kolla.

Hur som helst så önskar jag att ni ser denna, då det på det stora hela ändå är en bra film som är lätt att hänga med i handlingen.

Betyget blir då således 4,0.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina andra boggar

Etiketter